نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام: 

انقلاب اسلامی نقش راهبردی در جهان دارد/به برکت انقلابی اسلامی، جبهه مقاومت شکل گرفته است. 

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در نشست اجلاسیه مجمع بسیجیان استان: امروز به جایی رسیدیم که انقلاب اسلامی نقش راهبردی در جهان دارد.و به برکت انقلابی اسلامی، جبهه مقاومت شکل گرفته است. 
کد خبر: ۹۴۷۳۲۴۹
|
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲

‍ به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در نشست اجلاسیه مجمع بسیجیان استان گفت :امروز به جایی رسیدیم که انقلاب اسلامی نقش راهبردی در جهان دارد.و به برکت انقلابی اسلامی، جبهه مقاومت شکل گرفته است. نقش انقلاب اسلامی در عراق، سوریه و افغانستان امروز مشهود است.  آمریکا به رغم هزینه های میلیارد دلاری برای نابودی جمهوری اسلامی، مجبور به فرار از منطقه شده است.

چی افزود: قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران امروز فراتر از مرزهای کشور است ،آسیب های در کشور وجود دارد، آنچه هم اکنون در کشور وجود دارد وجود آفت های درونی است،تهاجم فرهنگی امروز درون خانواده‌ها را نشان گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تاکید کرد: امروزه دشمن از طریق فضای مجازی بر خانواده ها تاثیر گذاشته است، برخی از ناهنجاری های اخیر مصداق این تهاجم است ،باید برای تحقق عدالت و انتصابات شایسته در استان تلاش کرد، اینکه نهادی هشت ماه حقوق این نیروها را پرداخت نکرده است، این مصداق ناعدالتی‌ است مطالبه گری  وعدالت خواهی کجاست ؟ 

امام جمعه ایلام گفت: در بسیج کارهای زیادی انجام شده است، ولی نیاز است برنامه های اثرگذار در این حوزه بیشتر شود. برای مقابله با هجمه های رسانه های خارج از کشور باید نقش آفرینی کرد. باید با تمام توان و قدرت برای هجمه های دشمنان پای کار باشیم، نقش بسیج در این مسیر بیشتر و مهمتر از سایر اقشار است.

وی افزود: آنچه که مشخص است اینکه باید خدمات  نظام باید برای مردم تبیین شود، مسئله ای که مقام معظم رهبری روی آن تاکید دارد. جهاد تبیین فریضه ای عینی، فوری، قطعی است. گروه های اندیش ورز در این جهاد تبیین باید دیگران را به سمت خود بکشانند. دشمن در حال تبلیغات منفی روی جوانان و نوجوانان است، این مسئله مسئولیت ما را سنگین تر می کند. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار